29 September 2011

Παίζοντας στα Γιαπωνέζικα


Το γατί μου παραπονιόταν πως είχε βαρεθεί όλα του τα παιχνίδια, κι εγώ του παραπονιόμουν που γεννήθηκα σε ένα νησί της Ελλάδας κι όχι στο Τόκυο, όταν έπεσα πάνω στην ιαπωνική τέχνη του Amigurumi και βρήκαμε λόγο να αναθαρρήσουμε κι οι δυο. Εκείνη γιατί τώρα απέκτησε νέο αγαπημένο μπαλάκι κι εγώ νέα αγαπημένη συνήθεια, που μάλιστα έχει και τυπικά το όνομα "χαριτωμένη". Μια ματιά στις σελίδες που αφορούν τα ζωάκια Αmigurumi και θα καταλάβετε τι εννοώ. Για να γίνει πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι της απλά πρόσθεσα στο εσωτερικό ένα κουδουνάκι και μπόλικο comforel. Αν τα πάτε καλά με το catnip τολμήστε το επίσης. Εγώ πάλι που προτιμώ τη λεβάντα, λέω να γεμίσω με αυτή, μερικές από τις επόμενες απόπειρές μου, για να αρωματίσω τα συρτάρια.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...